אחרי ה-8 האינסופי והשאפתן, מגיע ה-9 הגבוה מכולם ועל כן יסמל אדם עם תדר אוניברסאלי, חומל, שהגיע מגלגול קודם של אצולה ומלוכה וכעת נדרש לשרת ולהדריך את הזולת, מתוך תחושת שליחות ואהבת הבורא ולפזר בשורה חשובה בעולמנו.

אתה נשמה גבוהה המאופיינת בנתינה בלתי נגמרת, נדיבות ורוחב לב, אהבת האדם, אצילות ואידיאלים. אין אצלך בלקסיקון את המילה “לא”. שיעור בגבולות פוגש אותך יום אחר יום עד שתמצא את האיזון בין הקרבה לנתינה.

מבחינה מתמטית הספרה 9 בחיבור עם כל ספרה אחרת נעלמת כלא הייתה. לדוגמא: 9 ועוד 3 יתן 12. אם תחברו את 1+2 תקבלו שוב 3. המשמעות הינה שכמו שאתה נוכח במלוא העוצמה, כך יום אחד תוכל לקום ולהעלם כלא היית, כלומר – מתנתק תכופות בקשרים בינאישיים 🙂

מילת הדגל שלך היא – מהפך. האמת הגבוהה היא שהגעת לגלגול זה להעביר מסעות מקצה לקצה אנשים בסביבתך, וכשהם מגיעים לנקודה הרצויה, הקשר מתנתק על מנת לאפשר לך לקבל תלמיד חדש לחייך.

על כן עלייך ללמוד לקבל באהבה אנשים שמשתחררים מחייך ולהביט בסקרנות אל עבר העתיד.

קשה מאוד להרגיז אותך, אבל כשזה קורה – עדיף לברוח ממך כמו מאש 😉 מוכשר בתחומים רבים ויצירתי ביד רמה. אתה רודף שלום וצדק, המילה אמת היא הדרך שלך. אמת בגימטריה = 9.

הקושי שלך הוא ביכולת קבלת החלטות. מתלבט, מתחבט ומתבלבל המון לפני ביצוע ואף לוקח באופן אישי כל דבר בסביבתך.

אתה גאון אינטואיטיבי ויש לך ידיעה ברורה בכל דבר. זקוק מאוד לחופש ולמרחב פעולה ומחשבה בכדי לבטא את הקצב הייחודי והעוצמתי שלך. יש לך כריזמה חזקה שממגנטת אלייך את העוברים והשבים.

אתה סוחף ובעל השפעה רבה, באם אתה רק לומד לפתוח את הפה שלך, שהוא כלי העבודה העיקרי שלך 🙂

נולדת כמנהיג, עלייך לממש זאת למען תחושת משמעות. במהלך חייך תמגנט אלייך מערכות יחסים רבות, בהן תחוש הקרבה, וזאת מפני שהתנדבת להגיע לגלגול זה למען נתינה בלתי מוגבלת.

באם לא תעבוד עם פיך, תיצור מצב של סגירות וורבאלית ורגשית. במצבים של סגירות תוכל לנהל מלחמות פנימיות בתוך עצמך, שיצרו לך קושי בביטוי רגשות ויובילו למלחמות ולניתוקים בין אישיים רבים.

טיפ חשוב: פתח את מיומנות העברת המסרים שלך. למידה של תקשורת מקרבת יכולה לעשות לך פלאים. הגורל יזמן לך מצבים של בעיות אנושיות סבוכות, מפני שלך היכולת לסייע ללא אפליה לכל יצור חי. אתה מאוד עצמאי במעשה, אך תלוי רגשית. עליך להישמר מיצירת תלות מעכבת באחר שמובילה אותך לקהות רגשית ולבלבול.

התיקון השלם שלך יגיע כאשר תדע להציב גבולות בריאים. באם אין לך גבולות אתה נע בין פאסיביות לבין פזיזות.

בנוסף, עליך ללמוד לקבל דעות אחרות משלך, להבין שלכל נשמה הקצב שלה 💜 להוריד מאבקים ולמצוא את עמק השווה.

הסביבה רואה בך כאדם חזק וממוקד, למרות שלעיתים אתה לא חש זאת. כשאתה בתוך מסגרות חברתיות – אתה נותן את כל כולך, לוקח אחריות והתחייבות גבוהה ומשקיע מאמצים רבים למען חבריך.

אתה נקרא הפילנטרופ המושלם.

לסיכום: אתה אמיץ ונחוש, לא משעמם אף פעם לשהות לצידך בשל האנרגיות הגבוהות שלך. גם השקט שלך רועם 💪 אחראי ופעיל, נותן מעל ומעבר מבלי שמבקשים ממך ובאותה נשימה נפגע בקלות.

הרם ראשך מעלה, חבוש את הכתר לראשך 👑 ופעל מתוך שלווה וידיעה ברורה ביכולותיך הגבוהות.

הדרך והעשר את הזולת בידע האינסופי והחכמה האצילית שבך, הקפד על פעילויות ספורטיביות ונסיעות רבות למען שחרור האנרגיה בצורה נבונה. השפע שלך נמצא במידת ההשפעה שלך על סובבייך 🙌 אתה מורה הדרך של כולנו!

עיסוקים מתאימים:
שיווק ומכירה, יצוא ויבוא, חו"ל, הוראה, עריכת דין, הדרכה והנחייה, הדרכה רוחנית גבוהה, העברת מסרים, פילוסופיה ומדעי הרוח, בטחון, סודיות, פוליטיקה, ריקוד, תנועה, מוזיקה, עצמאות, ספרות, אנשי ציבור, קולנוע, משחק, תיאטרון, עסק עצמאי – עיסוקים עם חופש מרחב ומחייה.