fbpx

הנמכר ביותר! ספר ״365 ימים של גאולה״ מבית מיכל גרין

בקריאת הספר "365 ימים של גאולה", מזמינה אתכם מיכל גרין למסע טרנספורמטיבי להעמקת הקשר עם הקב"ה באמצעות חוכמת המספרים והקבלה. כמורה רוחנית, סופרת ויזמית, מיכל נגעה בחייהם של עשרות אלפי אנשים והנחתה אותם יד ביד, לדרך של תיקון המידות והארה רוחנית.

מה תקבלו בספר?

הדרכה נומרולוגית יומיומית בכל תחומי החיים: חתימת חוזים, זוגיות, מגורים, קריירה, כספים, הורות ומשפחה ועוד

365 מסרים מתוקשרים

פענוח מסרי השעון ומספרי מלאכים

תובנות על משמעות יום החתונה ותאריך הפטירה

הדרכה להצלחה בתחומי החיים

בקריאת הספר "365 ימים של גאולה", מזמינה אתכם מיכל גרין למסע טרנספורמטיבי להעמקת הקשר עם הקב"ה באמצעות חוכמת המספרים והקבלה. כמורה רוחנית, סופרת ויזמית, מיכל נגעה בחייהם של עשרות אלפי אנשים והנחתה אותם יד ביד, לדרך של תיקון המידות והארה רוחנית.

מתוך מומחיותה בסודות המספרים ותורת הקבלה יצרה מיכל שיטה ייחודית וחדשנית להבנת חוקי הבריאה. מיכל מעצימה אנשים לחיות חיים מאושרים ומספקים יותר על ידי חידוד החושים הרוחניים שלהם והבנת יעודם בחיים.

ספר פורץ דרך זה מחולק לשני חלקים: החלק הראשון סובב אודות השפעת התאריכים הלועזיים והעבריים כאחד על היבטים שונים של החיים: זוגיות, בריאות, קריירה, כספים, מימוש עצמי, מגורים, משפחה והורות, הצוואה הרוחנית שנפטר משאיר למשפחתו על פי תאריך הפטירה, משמעות יום החתונה, מסרים מהשעון, מספרי מלאכים, הכל כדי שתצלחו כל יום באנרגיה הגבוהה. דרך פירושים אלו תקבלו הדרכה מפורטת כיצד לפעול בכל יום כדי להגיע להארה.

בחלקו השני של הספר, מיכל גרין חולקת 365 מסרים מתוקשרים הישר מהקב"ה, שיעניקו לכם הכוונה וירוממו אתכם במסע לגאולה. מסרים אלו, ישמשו אתכם כנקודות אור ויובילו אתכם להרחבת הכלי הפנימי לקבלת שפע.

"365 ימים של גאולה" אינו רק ספר, אלא מפת דרכים של ממש, התסייע לכם בניווט במסע שאתם חווים במימד הגשמי ותלמד אתכם כיצד ניתן לחיות חיים מלאים במטרה, אמונה ושפע.

 

הנחיות שימוש:

יש לעבוד עם הספר על פי היום הקלנדרי, הלועזי/העברי לבחירתכם, על פי המפרט הבא:

1, 10, 19, 28 = תדר 1

2, 11, 20, 29 = תדר 2

3, 12, 21, 30 = תדר 3

4, 13, 22, 31 = תדר 4

5, 14, 23 = תדר 5

6, 15, 24 = תדר 6

7, 16, 25 = תדר 7

8, 17, 26 = תדר 8

9, 18, 27 = תדר 9

זה לא ספר רגיל. זה מדריך רוחני שצמוד אליך 356 ימים בשנה

התרגשי לפתוח את הספר ולגלות מדריך רוחני שצמוד אליך 24/7

קצת מהשיתופים שלכם

זמני אספקה?

אריזת המוצר עד 2 ימי עסקים, ומשלוח עד 5 ימי עסקים.

איסוף עצמי ממשרדינו בשעות הפעילות.

ימים א' – ה' בין השעות 9:30-15:00

משלוחים לחו"ל יבוצעו דרך תיאום עם המשרד בנייד 052-8985103.

הוראות הגעה לחנות שלנו

כתובת: נח מוזס 4, ראשון לציון. קומה 6 חדר 607

קצת עליי

נעים מאוד, אני מיכל גרין, אמא לשלושה מקסימים ונשואה באושר לאסף. המורה הרוחנית המובילה בישראל ללימודי נומרולוגיה, קבלה ותקשור.
בעלת תואר שני M.A בייעוץ ופיתוח ארגוני ו-B.A במדעי ההתנהגות.
מייסדת בית הספר לנומרולוגיה ותודעה גבוהה המכשיר לאורך כל השנה יועצות ויועצים מקצועיים בשיטת "חוזה הנשמה" (לשעבר נומרולוגיה טיפולית) ומונה למעלה מ-5,000 בוגרים מדהימים המסייעים לאנשים לחיות חיים שמחים יותר.
מייסדת התחזית היומית הנומרולוגית, מחברת היומן הנומרולוגי השנתי המקורי והראשון בישראל. מחברת הספר "התנ"ך של הנומרולוגיה" שהושק במהדורה מיוחדת בהיכל מנורה "365 ימים של גאולה". מורה רוחנית המובילה קהילת רוח מדהימה של עשרות אלפי אנשים אשר חווים ניסים גלויים יום יום בחייהם ע"י חיבור להבנת המתמטיקה של היקום, וחיזוק הקשר עם הבריאה.
החזון שלי הוא לעורר אנשים לכוחות האמונה והאומץ המולדים שלהם, ולגרום להם לנוע בביטחון עצמי מלא עם ההחלטות הנכונות והבחירות המוצלחות מתוך אמונה שלמה וביטחון בקב"ה.

× דברו איתנו בוואטסאפ