מי את, שִׁירָן?

קוראים לה שִׁירָן.

קוד גימטרי קטן 3125. יש לה נשמה של אמנית מפולפלת, היא דייקנית, פרפקציוניסטית ומלאת כח רצון. שירן מביאה לשיח היומי דברים שלא כולם מעזים לדבר עליהם.

היא מנהיגה רגישה ועוצמתית גם יחד, וכשנכנסת לתקופות של קושי, היא לא רואה בעיניים. היא תהפוך עולמות כדי למצוא את הדרך הנכונה.

יש לה חוש נבואי מפותח, היא מחוברת לקוסמוס מבלי להתאמץ, וטוב שתדע שמשימת חייה היא להשקיע בתא הזוגי והמשפחתי שלה מבלי שתפגע בקריירה.

השיעור של שירן הוא איזון בכל התחומים. לעיתים נמשכת לקצוות ושם מאבדת את השליטה. עליה לסגל אהבה לתהליכים עמוקים וארוכים, כי בהם נמצאת הברכה שלה.

כל סוג של טיפול: רגשי, זוגי, מנטלי – תפור עליה! עבודה עם נשים וילדים, העלאת תדר שמסלק קשיים, ובכלל קריירה שיש בה משמעות ומנהיגות.

אפשר תמיד ללמוד ממנה. החל מכיצד לאפות את העוגה לחג ועד היכן ניתן למצוא את הפריט הכי שווה, או את הידע הכי חדיש.

שירן נמשכת לגברים ששונים ממנה. הזוגיות שלה לרוב עם פערים בהשקפות החיים,
אך היא יודעת איך לגשר עליהם ועם הזמן למדה להוריד את התלות ולמצוא את עמוד השדרה הפנימי שלה.

היא זקוקה לאתגרים מנטליים ולשגרה שיש בה שילוב של שכל עם רגש. היא יודעת לפתור בעיות סבוכות ורגישות ולתת את המילה הנכונה, בזמן הנכון.
שווה להתייעץ איתה 👑

שירן אוהבת ריגושים, ואפילו את הודעות הוואטסאפ תשלח עם שפע של אימוג׳ים💃🏻🔥😛 האות ש׳ מושכת לחייה הזדמנויות רבות לשגשוג כלכלי, עליה להשקיע בפן הרוחני כדי להתרחב ולהרחיב את הכלי שלה.

כח התפילה של שירן חזק. יש בה ניצוץ של כהנת שקצת שכחה מי היא, עליה לתת מקום, לפחות 10 דק' ביום, כדי להתחבר לעולמות עליונים והדבר יחסוך ממנה ייסורים מיותרים.

שירן היא כמו קופסת הפתעה שלא נגמרת. אני רק מזכירה לה, שמספיקה מילה טובה אחת שלה, כדי להציל נפש אחת בישראל.