fbpx

משלוח חינם, עלינו! בחנות של מיכל גרין - על כל קניה מעל ₪299

מי את/ה, בר?

קוראים לה בר. גימטריה קטנה 22. היא מאחדת העולמות, מגשרת בין קטבים מנוגדים ובעלת כח ברכה יוצא דופן. עבודת הבירורים (ההפרדה בין טוב לרע) היא חלק משמעותי ממסע חייה ולכן תמשוך מערכות יחסים מורכבות כבר מילדות בתוך משפחתה הגרעינית.

לבר קשר קארמתי עם אמא שלה, אי אפשר איתה ואי אפשר בלעדיה. יש שם נדרים עתיקים מהשושלת הנקבית שקשורים להרס עצמי וערך עצמי שבר באה לתקן.

היא בעלת קסם אישי בכמויות, קל להתאהב בה אך קשה לפייס אותה כשפגעתם ברגשות שלה.

היא רגישה ברמות ועם זאת לא פראיירית בכלל. מורכבת ופשוטה גם יחד. צנועה ומוגזמת במקביל. מלכה ומשרתת בו זמנית.

עולם הניגודים חי בתוכה והשיא של חייה מגיע כשהופכת לאמא ושם הייעוד האמיתי שלה מתגלה.

בר היא אישיות יוצאת דופן, ההילה שלה כל כך אנרגטית וגדולה שמספיק שמשהו אחד מוציא אותה משלוותה כל הסביבה רועדת יחד איתה.

יש לה כשרונות רבים והבולט שמתוכם הוא יחסי אנוש מעולים! טוב לה לעסוק בסביבה נשית טיפולית לתת מהבינה הגבוהה שלה לזולת ולפתור בעיות ודילמות סבוכות ומורכבות.

לבר כוחות של שופטת בכירה. לכן היא נמשכת לגברים שזקוקים לגבולות חזקים, מגדירה כל פעם מחדש מה מותר ומה אסור אל לה להתרגש מאי צדק בסביבתה שכן זוהי עבודת הבירורים שבחרה לבצע מבעוד מועד עוד כנשמה.

בר מוצאת עצמה לא פעם מסתחררת מהמהירות שבהם דברים קורים בזוגיות שלה והיא חייבת לגור במקום עם מרחב וספייס כדי לחוש איזון יומיומי ולאזן כעסים ומריבות בבית.

עקב הקוד הגימטרי 22 לבר 2 דמויות נקביות חשובות בחייה כל הזמן:
2 חברות נפש או 2 בנות או 2 אחיות או 2 גיסות,

שכל פעם תופסות את תשומת הלב שלה ועליה לסייע להן עם בעיותיהן.

בר היא אישה מרגשת, היא רואה הכל מהגדול ועד לקטן, היא יודעת לרגש בפרטים הקטנים ולהשאיר אבק אחריה בזכות החריצות והמסירות הגבוהה שבה.

עליה להקפיד להיות בתדר גבוה ולסלק את כל היצרים ההרסניים שחגים סביבה כדי שתשלוף את החרב ותחליט אחת ולתמיד מה יכנס ומה יצא.

ככל שבר תאמר ״לא״ לדברים שלא נכונים לה היא תזכה להצלחות מסחררות. ההמלצה שלי היא להיות מודעת לכך שיהיו גזלני אנרגיה בסביבתה ומראש לשקול לפני שמגיבה מרגש ולהכניס גם היגיון.

בפרקטי – מותר לך לסרב לרצות את הסביבה. מותר לך לבחור איפה להשקיע את האנרגיה שלך. מותר ורצוי אפילו שתרגישי מעולה עבור כל הסביבה שלך. זה התיקון שלך💙

אל לבר לקצר דרך אלא לדבוק תמיד בדרך האמת והישר, להתחזק ברוחניות ולברך לברך לברך. את עצמה ואת כולם.

*נכתב בלשון נקבה אך מתאים גם לזכר.

× דברו איתנו בוואטסאפ