מי את/ה, אֲרִיאֵל?

קוראים לו אֲרִיאֵל.

קוד גימטרי קטן 12113. אריאל הוא נשמה שמגיעה מעולמות האצילות והוא סמל לחלוציות, אומץ, מנהיגות וחוסן נפשי בלתי יתואר. אריאל בורך בחשיבה אנליטית דומיננטית ויכולת איסוף הנתונים שלו בולטת מאוד בשמו, לכן הוא בעל כושר ארגון וניהול מצוינים.

אריאל נוטה לרוחניות והאל פוגש אותו לא פעם ולא פעמיים במסע חייו, יש לו יכולות תקשור וריפוי מהחזקות שקיימות אם רק מעז להיות האחר, הייחודי והשונה
ולצאת מהתבניות שגדל עליהן, התפקיד שלו הוא לפרוץ גבולות.

אריאל מתמודד עם מצבי בריאות משתנים, שלו או של סביבתו הקרובה ♥️ ושם יש לנשמתו שיעור גדול בהבאת ריפוי והמתקת הדינים.
לכן תפילתו כל כך חשובה בשמיים ועליו לפתח את הקשר לרוחניות הרבה יותר, כדי למגר את היצרים ההרסניים שרק רוצים לקחת מכוחו.

לאריאל כח בריאת מציאות מולד, הוא מדמיין משהו לפרטי פרטים, רואה זאת ויזואלית ומסוגל להזיז את כל כוחות הטבע כך שהדברים יסתדרו.

הוא הרבה פעמים עומד בניסיונות של התנגדות מצד הסביבה, אך כל אלה רק מחשלים את כוחו והוא למד על בשרו מי הסביבה הנכונה לו.

כשאריאל לא בעשייה הוא סובל מהתפרצויות פתאומיות של כעסים שמפתיעות גם אותו.

אריאל בעל כשרון מוזיקלי שמומלץ לו לגלותו עוד מילדות, המוזיקה עושה לנשמתו טוב, הוא בעל חוש קצב מפותח ויכולת להביא המצאות לעולם הסאונד.

אריאל נמשך לנשים בוגרות בנפשן, עם יכולת טיפול והכלה גבוהה כאלו שלא מפחדות מהנטייה החזקה שלו לקריירה ולמימוש עצמי ודוחפות אותו לשיפור עצמי מתמיד.

אריאל מרבה בעשיית חסד ונתינה לזולת, בתוך החזות הקשוחה שלו, מסתתר ילד חכם, ורבאלי ונבון עם לב חופשי, שכל שהוא רוצה הוא שיהיה שמח בסביבתו. ובאמת – כשאריאל נכנס לחדר – זה כאילו השמש יצאה באותו הרגע ☀️

אריאל הוא מלאך אנושי שובה לבבות, עליו להכיר בערכו יותר ולפתח את הקשר עם הקב״ה! לזכור לבחור תמיד באור ולא להתנצל ולו לרגע על החוזקות האינסופיות שלו.

*נכתב בלשון זכר אך מתאים לשני המינים.