מי את/ה, מַתָּן?

קוראים לו מַתָּן.

קוד גימטרי קטן 445. מתן הוא נשמה שמגיעה מגלגול של יתר חופש בגלגול קודם וכעת ביקש ללמוד את ערכי המשמעת כדי למצוא סוף סוף את היציבות שהייתה חסרה לו זמן רב.

למתן קשר מיוחד עם גופו הפיזי, יש תשומת לב מוגברת לבריאותו מכח גורלו ולכן טוב יעשה לגופו ולנפשו אם ירחיב את האופקים שלו בתחום התזונה והספורט.

מתן הוא אדם עם מח חריף, כריזמטי, נוכח, מבריק, בעל נתינה אדירה, אי אפשר לפספס את האישיות שלו, יש בו מסתורין, כושר ביטוי דומיננטי וכח התאוששות מהחזקים שקיימים.

המסגרות בחייו נתפשות בעיניו כ״חונקות״ אך מה שהוא לא יודע, זה שאם הוא לרגע ללא מסגרת או גבול הוא נכנס לפחד קיומי מטורף ולכן התיקון שלו הוא תיקון בעשייה שגרתית, יומיומית, דייקנית ושיטתית.

עם העשייה שלו בא לו המזל. עליו להתרחק כמו מאש מתקופות של בטלה או שעמום, כי אלו ידרדרו אותו לפגוש בסביבה לא ישרה! ואכן למתן יש נטייה למשוך לחייו אנשים עם נטייה לפשע/למעשים שיש לעשות עליהם תיקון.

מתן צריך לשים לב עם מי הוא מסתובב. סביבתו משפיעה קשר ישיר על הפרנסה שלו ועליו להישמר מפזיזות מיותרת שכן ביטחונו העצמי האמיתי נבנה ביחסים תהליכיים אינטימיים וביתיים שהוא כה זקוק להן.

מתן נמשך לדברים המגיעים מהאדמה ולכן יכול להצליח בעסקי המזון, התכשיטים, החקלאות, הבניה, הכספים, ההנדסה, התכנות, וכל מה שדורש בגרות, ירידה לפרטים, ריכוז, דייקנות ואחריות.

בתחום הזוגי הוא נמשך לנשים חזקות ודעתניות ועל כן לא פעם נופל בקשרים על אי תיאום ציפיות, מרוב אהבת החינם והאימהות שקיימת בדנ"א שלו.

ההמלצה שלי אליו היא לא להתפשר על דברים שחשובים לו כי אחר כך זה בא בעוכריו. בכל תחום בחיים עליו להיות מתוכנן, אמיתי, כן וישר כדי להצליח לאורך זמן ולהימנע מנפילות.

למתן יופי פנימי וחיצוני כאחד, הוא נשמה חופשיה שהפעם ירדה להוכיח לעצמה שאפשר להשאיר
חותם משמעותי בעשייה סיזיפית. אם רק תתנו לו קצת פידבק על העבודה הקשה מאוד שהוא עובד, הוא יבנה לכם הרים וגבעות ויעשה את הבלתי אפשרי.

*נכתב בלשון זכר מתאים גם לנקבה.