מי את, דָּנָה?

קוראים לה דָּנָה.

קוד גימטרי קטן 455. אל תתעסקו עם דנה. היא נראית עדינה אך יש סביבה צבא הגנה רוחני חזק שתפקידו לשמור עליה מכל משמר. היא בולטת, היא מושכת עיניים, היא נולדה להיות במרכז כי יש לה דוגמא אישית חזקה וכריזמה מתפרצת שאי אפשר לפספס.

היא מוכשרת בחשיבה החדשנית שלה, יש לה יכולת לקחת סיכונים ולהגשים מטרות גדולות, מתוך אומץ לב בלתי יתואר.

היא נשמה שנלחמה לא פעם ולא פעמיים בסיטואציות שעל לא עוול בכפה הואשמה/נידונה ויצאה כשידה על העליונה. לדנה כושר הישרדות גבוה.

צירוף האותיות נ׳ ו-ה' יוצרות עליות וירידות חדות בחייה, שתפקידן לכוון אותה
להשתמש בצורה מושכלת בכוחות שניתנו לה משמיים, משמע להישמר מהתמכרויות שונות והרגלים מגונים שמזיקים לבריאותה הנפשית והפיזית.

דנה היא רוקחת מעולה, אם תחקור תגלה שיש לה קשר חזק עם צמחי מרפא וכל הקשור לרפואה אלטרנטיבית.

סביב דנה יש ביקורתיות חזקה, לאנשים יש תמיד מה לומר על הבחירות שלה, שהן קצת שונות, אבל היא כמו עמוד יציב ואיתן משנה לשנה משתיקה קולות רקע והופכת את הקשה לקל ואת הקל לנוח.

דנה צריכה לבחור בפינצטה את האנשים שנפתחת בפניהם, שכן לא כולם יודעים להכיל את גובה הנשמה הגבוהה והנועזת שלה ולכן מתאכזבת לעיתים קרובות בעוד עליה לקחת אחריות ולהתעקש על סביבה מעצימה.

לדנה חשוב הנוחות והאיכות בחיים, היא נמשכת לגברים דרך האינטלקטואל אך לא פחות דרך חמשת החושים 💃🏻 היא חייבת גבר שירגש אותה גם בגיל 70 ולכן אם אתה נשוי לדנה, כדאי שתכיר שאישתך ככל שהיא מתבגרת, היא נשארת צעירה לנצח.

העיניים של דנה אומרות הכל 🫠 מספיק רק להביט ובתוך שניות לצלול לתוך ים עמוק וסוער של דמיון מפותח, טונות של ידע מכל גלגוליה כמורה ומרצה,
ולהתאהב בשובבות, בנחישות ובכשרון הכתיבה האדיר שלה.

הטיפ הכי טוב שלי לדנה הוא לא לחפש יציבות. השפע שלה נמצא בתנועה, בשינוי, בלהמציא את עצמה כמה פעמים באותו הגלגול מבלי להתנצל על כך לרגע.

הרגישות שלה היא בנשימה, בסינוסים ובידיים שנחבלות כשהיא מפחדת משינוי שחייב להתבצע.

על קצב נשמה כמו שלה כתבתי את המשפט:
״משחררת, משוחררת, מאושרת״.