מי את/ה, לִיאוֹר?

קוראים לו לִיאוֹר.

קוד גימטרי קטן 31162. הוא נשמה קארמתית שמתגלגלת כבר כמה פעמים עם משפחתו הגרעינית: בת הזוג, ילדיו, ההורים כדי ללמוד וללמד שיעור חשוב באהבה מבלי תנאים ואכן ליאור הוא נשמה שיודעת לספוג הרבה, לוותר ולהקריב למען השלום וההרמוניה במשפחתו שעוברת דרמות לא פעם ולא פעמיים.

לא הרבה יודעים אך לליאור קשר חזקעם אחד האחים/אחיות שלו. מין חוזה נשמתי ביניהם שמגלה שעל ליאור אחריות להגן, לשמור, לקדם את אותו האח ולכן הרבה פעמים כשהאח הזה במצוקה ליאור עוזב את הכל ולוקח את תפקיד ההורה,
או הכי קרוב אליו.

ליאור הוא אדם עוצמתי, יש לו חשיבה יצירתית, הגורל מעמיד בפניו הזדמנויות לקידום לעיתים תכופות, אם רק ישכיל להיות החריג והשונה כפי שהוא אמור להיות.

ליאור הוא עילוי מבחינת קריירה ועשייה יש לו את כל היכולות לחלום, להגשים ולרגש.

הוא כישרון מהלך שמתפרץ במיוחד עם לידת הילד השני שלו עקב הצמידות של האותיות ו׳ ו-ר׳ היוצרות אנרגיה אבהית מושלמת עם הילד השני.

הוא נראה מכונס ואסוף מבחוץ, אך בתוכו מתחוללת סערה פנימית מתמדת, שעליו ללמוד לנהל באמצעות הבדלה בין עיקר לטפל!

לפעמים נתפס על קטנות ולא משחרר מין ביקורתיות עצמית מוגזמת, דבר התוקע את ההתקדמות שלו ועליו ללמוד שמה ששלו – שלו ויגיע עד אליו ♥️

ליאור אדם חרוץ, עושה הכל בעשר אצבעות לא יודע לבקש עזרה, תמיד יהיה הראשון להתנדב ולסייע ועליו ללמוד גם לדרוש את שמגיע לו.

יש לו יכולת אדירה להפוך עצב לשמחה, הוא משדר אנרגטי של וייבים מוארים, התזוזה טובה לו וכל עולמות הריקוד, הבמה, המשחק, השירה, ההדרכה תפורים עליו מבחינת קריירה.

הקהל צמא לשמוע את זווית הראייה שלו ולא פעם הוא מוצא את עצמו בעמדת מדריך/מורה והעיקר שלא יפחד להביע את עמדתו כי היא יכולה לגרום לשינויים עצומים לטובה.

ליאור צריך להקפיד יותר מכולם על אורח חיים בריא 💪🏻 המזון שהוא אוכל מאוד משפיע על האנרגיה שלו ומספיק שיוריד קצת את ההתמכרות לקפאין ויראה פלאים!☕️☕️☕️

לליאור גישה אחראית, עמוקה, יסודית, הוא שולט היטב בכל 4 היסודות: אש, אויר, מים, אדמה. קל להתאהב בו ובילד הנצחי שבו! ההמלצה הכי טובה שלי אליו הוא לשחרר קצת את הרצון לשלמות למצוא את ההרמוניה שבדיסהרמוניה ולעוף על עצמו- כי מגיע לו.

בורא עולם הוריד אותו לעולם כדי לייצר חגיגות, לנקות קארמות עתיקות מהסביבה
ושנת 2024 לליאור היא שנה של פריצה חד פעמית.