מי את, יִסְכָּה?

קוראים לה יִסְכָּה.

קוד גימטרי קטן: 1625. היא נשמה שמגיעה מעולמות האצילות ומביאה איתה אנרגיה בלתי קונבנציונלית המסייעת לה לעלות מעל שיעורים מאתגרים חוזרים ונשנים בחייה, בייחוד בפן הזוגי, עקב צמידות האותיות כ’ ו-ה.

יסכה היא אדם רוחני המחפש משמעות בכל שנייה שהיא נושמת, ועל כן לא פעם תמצא את עצמה ״מאבדת את הדעת” עד כדי פעולות קיצון כדי לזכות בתשובות  שהיא כל כך כמהה אליהן.

הדרך הכי טובה של יסכה לקבל מסרים היא דרך התקרקעות הנקראת “גראונדינג״ – כלומר ללכת יחפה על האדמה ולספוג כמה שיותר אנרגיות של יציבות שכה חסרות לה דרך כפות הרגליים שלה (שהן איבר רגיש בגופה).

מיקום האות ס׳ באות השנייה מספר שיסכה היא אשת סוד שמתחיל עוד מבית הילדות שלה ועליו היא שומרת בקפידה עד כדי שרק קרוביה האמיתיים יודעים מי היא באמת מבפנים.

מבחינה מקצועית יסכה זקוקה לחדשנות, יזמות ותפקידי מפתח המאפשרים לה להביא לידי ביטוי את קצב הרעיונות המסחרר שקיים בראשה.

יסכה נמשכת לגברים מסתוריים עם זיקה רוחנית/דתית/פילוסופית. כל הקשרים שלה קארמתיים ולכן הם מאופיינים בניתוקים פיזיים ורגשיים עד שתלמד את האיזון בין גיבוש הזהות העצמית שלה לבין הפרסונה שהיא מציגה לעולם.

השיעור של יסכה הוא אהבה עצמית, עליה להשקיע בטיפוח הנפש והגוף ומציאת באלאנס כדי להמנע מתהומות רגשיים.

יסכה זקוקה למנוחה פיזית, יש לה אישיו עם השינה, היא מתישה את עצמה רבות ועליה ללמוד לאזן ולמקד את האנרגיה שלה. מומלצות לה מדיטציות ♥️

יסכה אמא מדהימה, הורה מסור, יש לה חמלה רבה ואהבה ואפילו כוחות ריפוי בידיים שעליה להשתמש בהם יותר. היא הילרית במלוא מובן המילה 👐

הטיפ הכי טוב שלי ליסכה הוא לסנדל את עצמה עם לו”ז מסודר ושגרתי שיעניק לה משמעת עצמית כי כשהיא מפוקסת היא מגיעה לגדולות! 
כלומר שלא יהיו חלונות ריקים מדי ביומן אלא שכל הזמן תהיה בעשייה והתקדמות אל עבר מטרותיה באיזון ובנחת.

יסכה היא אדם שיודע להרשים ולמצוא חן, קל להתאהב בה וקשה לעזוב
כי כשהיא אוהבת מישהו, היא לא תוותר עליו כל כך מהר.