מי את, נוֹפָר?

קוראים לה נוֹפָר.

קוד גימטרי קטן 5682. היא נשמה שמגיעה מעולם העשייה ומסתגלת במהירות לשינויים שנכפים עליה במהלך מסע החיים, יש לה נטייה להתמכרויות שונות והרבה פעמים היא בורחת לעבודה כדי לא להתמודד עם משהו שמטריד את מנוחתה.

נופר יודעת לשדר עסקים כרגיל ולהוביל אנשים רבים מתוך חריצות ושירותיות בלתי נתפסת. המתנות הכי שוות הן אצלה 🎁

היא יודעת לקרוא את קרוביה טלפתית ממש מבלי מילים, לעיתים היא מרגישה דברים שלא יודעת איך לקרוא להם בשם וכך נוצרות לה חרדות מיותרות שיכולה לפתור אותן בקלות אם תנהל שיח עם הפנימיות שלה.

יש לה קשר טיפולי עם אמא שלה ועם הדמויות הנשיות בשושלת המשפחתית, היא באה לשבור קארמה דורית בכך שהולכת נגד הזרם, ומראה שאפשר אחרת: נופר שמה סוף לקורבנות ול-"אכלו לי שתו לי"; מוכיחה שאפשר לקחת אחריות ולהתקדם בחיים, מתוך נחישות ועוצמה בלתי מתפשרת.

יש לה תודעת שפע, היא בעלת דמיון מפותח והיא זקוקה להרוויח טוב 💰 כדי להרגיש משמעותית ומתוגמלת על כל ההשקעה הבלתי נגמרת שלה.

הסטייל שלה מטורף 👗 הפריטים הכי שווים מתמגנטים אליה, מאוד חשובים לה הנוחות והאיכות! לא תתפשר על המוצרים הכי טובים עבור הבית והעשייה שלה,
ויש בה אסתטיקה, קלאס, קפדנות ודקדקנות שמביאים אותה להצטיינות בתחומים רבים.

נופר נמשכת לגברים חריגים בנוף, עם חיוך שממיס לה את הנשמה היא מתאהבת דרך העיניים והיא זקוקה לגבר עם ידיים טובות, תרתי משמע, שעוסק בעשייה משמעותית ויש לו ״מקצוע״ ⛑
היא נמשכת לגברים חרוצים ופעלתניים שמצליחים לזוז בקצב המהיר שלה.

נופר צריכה להתרחק כמו מאש מדמיונית שווא, לפטר את יצר הרע, ולדמיין מה היא כן רוצה שיקרה 24/7.
יכולת הזימון שלה בין החזקות שקיימות, הדברים מתעכבים לה ואז מסתדרים בדקה ה-90, והיא פשוט פייה שבאה לעשות סדר בעניינים.