מי את, לִירוֹן?

קוראים לה לִירוֹן. קוד גימטרי קטן 31265. היא נשמה גבוהה שמגיעה מעולמות היצירה ששם מתנגנים הניגונים הכי פותחי לב 🥰 ובהקבלה מדויקת ללירון כשרון אומנותי חבוי, שחייבת להביא אותו לידי ביטוי בדרך כלשהי כדי לא ליפול לעצבות.

לירון היא טיפוס אחראי ואינדיבידואלי, מתוקתק ומדוגם 👗💄 אותיות היופי שוכנות בלב השם שלה ולכן מספיק חיוך אחד אמיתי שלה כדי להמיס את החומות.

יש לה רעיונות רבים שמובילים אותה להיוולד מחדש כמה פעמים בעודה בגלגול הזה, כל פעם מחפשת אחר ריגושים שיעניקו לה משמעות והתעלות.

צמידות האותיות ר׳ ו- ו׳ יוצרות לה עומס נפשי, רגשי ואנרגטי בתוך התא המשפחתי ולא פעם מוצאת את עצמה מנסה לגשר שם בין הצדדים שלא מגיעים להסכמות.
היא מחברת בין עולמות שונים ומגוונים, כי רק לה היכולת להכיל תדרים שונים בו זמנית.

ללירון קשר קוסמי לא פתור עם החמות, יש ביניהן שיעורים ומתנות שרק ממנה תוכל לקבל ורק לה תוכל להעניק.

מומלץ לה לחזק את הקשר עם הדמויות הנשיות מהמשפחה של הבעל 🪬
ולהיפך, אם לירון הוא גבר, לחזק את הקשר עם הדמויות הנשיות והדומיננטיות במשפחה של אשתו.

לירון נמשכת לגברים ביתיים ואמידים, שמאפשרים לה לפרוץ ולהגשים בגדול. ללירון קוד הרילוקיישן בתוך שמה צמידות האותיות ו׳ ו- ן׳ (קוד 56 = רילוקיישן)
מביאות אותה לנסיעות מרוחקות רבות ואף להעתקת אזור המגורים רחוק מבית ילדותה.

נכון לה לבצע מעברים כמה פעמים בחייה כי בכל מקום שכזה היא משלימה משימה שטרם ביצעה בגלגול קודם. עם כל מעבר גדלה האחריות, ואיתה גם תחושת הסיפוק.

אם לירון נשארת באותו מקום פיזי יותר מדי שנים, היא מתחילה לדעוך. התנועה מחייה את נפשה ומצב רוחה.

ללירון כושר הצטיינות והצלחה עצומה ולא פעם תפגוש בתחושות קנאה והתנגדות מסובביה. הטיפ הכי טוב שלי אליה הוא להמשיך תמיד קדימה עם ראש מורם ולבנות חומת מגן מדברי סרק. שאנשים ידברו ומי שלא מתאים לו האור שלה, שישים משקפי שמש 😎

לירון היא אלופה מעצם היותה, כשאתם בסביבתה אתם יכולים להיות בטוחים שיש פה נשמה גבוהה ואמיצה שיודעת לפעול בזמני לחץ בגבורה.

לירון היא יועצת מעולה והעוצמות שלה יכולות להעניק לאנשים שסביבה פריצות דרך משמעותיות בשפע הזוגי והכספי.

ללירון יכולות רוחניות גבוהות, שמתגלות יותר בבהירות החל מגיל 33 ומאפשרות לה גישה למידעים הרבים שחקוקים בנשמתה.

לירון היא כוהנת של אור.
היא תיפול ותקום רבות בחייה, ותמיד היקום יסדר את הדברים לטובתה אם רק תגלה סבלנות לדרך, שזה אחד התיקונים הכי חשובים שלה בגלגול הזה. ♥