מי את, סַפִּיר?

קוראים לה סַפִּיר. קוד גימטרי קטן 6812. השם היחיד שממזג בתוכו אנרגיה זכרית ונקבית יחד. ספיר היא אשת העולם הגדול, לוחמת אור שירדה לעולם במטרה להיות מגן אנושי שככל שפוגעים בו, מקבל יותר כוח, כמו יהלום מלוטש שבלתי ניתן לעצירה.

ספיר חייבת אופק קידום בקריירה, ונמשכת לארגונים גדולים ולעסקים עם חותם. יש תקופות בחייה שבהן היא ממש מחפשת את עצמה, עד שהיא מקבלת סטירת לחי ומבינה שהיא השפע שאותו היא חיפשה בחוץ.

ספיר צריכה ללמוד להוריד ביקורת עצמית, ולהפסיק לנתח כל צעד ושעל מתוך פרפקציוניזם בלתי נגמר.

לשילוב האותיות פ', ו-י', יש כוח של הרס גדול או בניה גדולה, תלוי מאיפה היא פועלת. לכן, תמיד צריכה לעצור ולשאול את עצמה –
״האם זה יגרום לי להתעלות מעל מי שהייתי אתמול?״ – וכך להמשיך.

האות פ׳ מביאה לספיר התמודדויות פתאומיות, לא פשוטות שדוחקות אותה לסגל חוסן נפשי. האות פ׳ קשורה גם לבעיות בדרכים, בכבישים, ולכן על ספיר לנהוג ביתר זהירות 🚘 וגם כשעוברת במעבר חצייה. לשמור על החוקים והכללים יותר מכל. (וכן, זה נכון לכל שם שיש בו את האות פ׳).

ספיר נמשכת לגברים אסתטיים, שיש בהם מוטיב של יופי פנימי וחיצוני, היא חייבת להרגיש משיכה פיזית כדי להישאר בקשר, וכך גם היא – שמה דגש כפול ומכופל
על הנראות החיצונית שלה שמשחקת לה תפקיד חשוב.

לספיר כוח בריאת מציאות משמעותי, היא צריכה להתמקד תמיד במה היא כן רוצה שיקרה, ולהפסיק לתת למחשבות הטורדניות להכתיב לה מה לא ובכך לזמן זאת לחייה.

השיח הפנימי שלה דורש אימון, הטיפ הכי טוב שלי אליה זה לקחת דפים ולכתוב עליהם משפטי עידוד והעצמה, לתלות במשרד, בבית, במסדרון, כדי כל הזמן להרגיש את התדר של העוצמה. כמו: ״אני אשת העולם הגדול״, ״אני מסוגלת לעבור הכל״, ״הכל זמני ואני נצחית״. 🪬

לספיר קריירה שמחכה לה בתפקידי מפתח, אסור לה ליפול לבינוניות ואסור לה לספר כלום עד שזה נולד בפועל. הרבה פעמים היא מפסידה הזדמנויות ופרויקטים כי לא התאפקה לשמור על הפה שלה והוציאה את זה החוצה לאנשים הלא נכונים.
דיסקרטיות היא שיעור חשוב שלמדה על בשרה.

ספיר היא אש בלתי ניתנת לעצירה, גם אם תיפול תקום חזקה יותר ואם אכזבתם אותה… שכחו מלקבל סליחה (:


בלב שלה זוכים פעם אחת בלבד.