מי את/ה, שַׁי?

קוראים לו שַׁי.

קוד גימטריה קטנה 31. כמה שהשם קצר, ככה שי אומן עם גדולה פנימית נשגבת שמתפתחת אצלו משנה לשנה. שי הוא נשמה סנסיטיבית מטורפת עם חמשת חושים סופר מחודדים, הוא יודע לקרוא אנשים עוד לפני שהם פותחים את הפה.

ואכן הקב״ה מסובב אותו במעגלים רבים כדי שיגשים את השליחות שלו, והיא לא אחרת מאשר לחבר קשרים משורש הנשמה והליבה.

הוא יזם, אמן, שחקן, העובד המצטיין. אפשר לקרוא לו ״כדור אופטליגין מהלך״ אך שלא תטעו, הוא יכול בשניה לשרוף אתכם אם ירגיש שאתם מזויפים איתו.

הוא נמשך לנשים ורבאליות, אימהיות וחמות, זקוק לתקשורת והומור כמו אוויר לנשימה, כאלה שלא יבהלו מהאנרגיות הגבוהות שהוא מביא איתו לקשר.

הבית שבו שי שוכן משפיע מאוד על מצבו הבריאותי! ולכן כשמתחילה ירידה אנרגטית שלא נגמרת על שי להבין שמסמלים לו לשנות מקום ולשנות מזל 🏠

טוב לשי לגור בבית קרקע או בקומה נמוכה, או לשלב בתוך הבית רהיטים מעץ כבד, בצבעי אדמה.

שי נמדד בגלגול הזה על יכולת ההתמדה שלו ולכן עליו לסיים דברים שהתחיל, בצורה שיטתית ומדויקת.

בדנ"א שלו מקודדת אופטימיות נצחית הוא מאמין באהבה וחושב על אהבה בכל שניה שהוא נושם, על אף שהלב שלו נשבר לפחות פעמיים בגלגול הזה.

לשי נטייה למשוך אנשים ״לא ישרים״ לחייו, (שם עם ערך נומרולוגי 4) וזאת על מנת שילמד לשפר את רמות המוסר שלו ולהיות לוחם צדק אמיתי.

עליו להישמר ממצבים ואירועים שמוציאים אותו מדרך הישר ולדבוק תמיד בכך שהדין והחשבון הוא מול בורא עולם שרואה את הפרטים הכי קטנים.

לשי יכולות מכירה ושכנוע מעולים, הוא יודע להרשים ולשבות אתכם בקסמיו, הוא חייב עיסוק עם קהל ועשייה יצירתית שתהיה משולבת עם ירידה לפרטי פרטים. (שילוב האותיות ש׳ ו-י׳ מסמלות את הריקוד האנרגטי הזה).

אם הוא מאמין במוצר, הוא ימכור גם קרח לאסקימוסים.

שי נוטף קסם אישי, לצד חכמת חיים בוגרת וכשנכנסים איתו לשיחת עומק מגלים צדדים שהוא לא תמיד מראה כלפי חוץ.

הוא אדם סוער, יש לו שיעור חשוב בלאזן את הרגשות והתאוות שלו וטוב לו לעסוק בתחומים שמביאים לידי ביטוי את האני היחודי שלו.

הטיפ הכי טוב שלי לשי, הוא להבין שהחופש הוא דבר פנימי לכבד את כללי המשחק והמסגרת ולעוף גבוה עם ההתמדה, החריצות והגאונות שלו.

אין פסגה שהוא לא יכבוש, אם רק ישמור על הלשון שלו ויפתח אותה רק לטובה 🙂