מי את, נֶטַע?

קוראים לה נֶטַע. קוד גימטריה קטנה: 597. היא מגיעה מגלגול רוחני בכיר בו הייתה בעמדת השפעה גבוהה אך התאכזבה בענייני האמון והאמונה עד כדי שנדרה נדרים מגבילים. לנטע קיים פחד נסתר מלהגיע לגדולות כדי לא לפגוש שוב ברגש האכזבה. התיקון שלה בגלגול הזה הוא תיקון שקשור בחיבור להצלחה מבלי לנתח את זה יותר מדי.

היא אותנטית, סוחפת, מעצימה כמו פרוז’קטור את כל מי שבא מולה וגם האדם הכי “פשוט” יכול להרגיש הכי “מובחר” כשישהה בסביבתה. ♥

היא סובלת מעיכובים שונים אך בזכות האופטימיות שלה היא עוקפת את כוחות הכשל בסיבוב. הצירוף 97 המגיע מהאותיות ט' ו-ע', מגלה לנו שלנטע יש יכולת לברך אנשים חולים או חסרי ישע והם יתרפאו כהרף עין.

היא תזזיתית ומפתיעה גם את עצמה 5 פעמים ביום, מהשינויים שרצים אצלה במוח.
במידה והיא לא פורקת את המחשבות למחברת,  היא עלולה לסבול מחרדות.

היא תחנת ממסר ניידת וקולטת גם את הנסתר מן העין. חשוב שתדע להציב גבולות להסחות דעת ולסגל משמעת עצמית כשעובדת על דברים חשובים (לימודים, קריירה) כדי להימנע משחיקה מנטלית.

יש לה אינטואיציות מעולות בכל הקשור למערכות יחסים, אך היא מפחדת לגעת בכאב. לכן, ברגע שזה נהיה עמוק מדי, היא תהרוס את זה בעצמה, תתנתק או תתבודד
רק כדי למצוא שוב את החופש הפנימי שלה.

היא נמשכת דרך האינטלקטואל וזקוקה לגבר שאפתן, משכיל, חכם, קרייריסט שיש לו דעה חזקה ושניתן להישען עליו, מבלי שייבהל ממצבי הרוח שלה.

היא אוהבת להיות מוקפת באנשים ולחיות את החיים הטובים בדגש על צבירת חוויות.

מאידך, היא זקוקה לספייס בלי שיחדרו לה לפרטיות, יותר ממה שהיא רוצה לשתף.

כל מערכות היחסים שלה קארמתיות עקב האותיות הצמודות ט' ו-ע', שבחישוב גימטרי נותנות 9,7 (מספרי החוב הקארמתי הזוגי). מה שאומר, שכדי להצליח בהן תצטרך להקריב מהזמן ״שאין לה״, ולוותר על שיפוטיות, אנוכיות ונוחות – גם במחיר  של לעזוב את הטריטוריה המוכרת שלה.

יציאה מאזור הנוחות תביא אותה לגבהים חדשים. היא ורבאלית, שנונה, מצחיקה וצריכה ללמוד להתפקס – להתחיל דבר אחד ולסיימו עד תום.

בורא עולם אוהב אותה כל כך, שהוא שותל לה סימנים דרך שירים ברדיו יותר מכל אדם אחר. הפלייליסט שלה הוא הדבר הכי מתוקשר שיש, ואם תרצו מסר מדויק תבקשו ממנה עצה, היא תבוא ישר מהעליונים.

היא חכמה ומשכילה בטירוף, יש לה טוב לב בלתי נגמר, ההזדמנויות הכי טובות שלה יגיעו בסוף כל תפילה שתגיע מהלב.

היא גאון אינטואיטיבי, יש לה כישרונות רבים לא ממומשים, וככל שתתחזק רוחנית ותתעלה מעל פחדים – תגלה שהיא פשוט עילוי.