מי את, מָאיָה?

קוראים לה מאיה. קוד גימטרי קטן 4115. היא נשמה שמגיעה מהמישורים הגבוהים של הבריאה, תזזיתית, מלאת אנרגיה ובאותה נשימה קיימת בה ״עייפות החומר״ שכן התגלגלה לא מעט פעמים לכאן כדי לתמוך בנשמות אחרות שזקוקות להתעלות רוחנית.

מאיה היא הילרית בנשמתה, יש לה יכולות שגובלות בקוסמות, ממש להשכיח כאב מאדם תוך כדי שיחה, מבט, דיבור איתו.

רק מלהביט בעיניים שלה נכנסים מיידית לאוקיינוס ענק של רגשות, שכל שהם רוצים זה לנוע מבפנים החוצה, מבלי הפרעות.

מאיה היא אדם מאוד סוער רגשית, מילה קטנה יכולה לטלטל את עולמה, אך היא עוטה על עצמה הגנה קשוחה. טוב שתדעו שמתחת לשריון, יש לב ענק שרק מחפש למי לתת אהבה, דאגה ואכפתיות.

מאיה סובלת מהרגליים, עקב הצמידות של האות א׳ ל-י׳, המסמלות רגישות באזור הגפיים 🦵 מבחינה רוחנית הדבר נובע מההתלבטויות הרבות שקורות בפנימיות שלה.

ההמלצה הכי טובה שלי למאיה הוא לבחור בקפידה את הנעליים שהיא מתהלכת איתן ואף לבחור זוג אחד ולקרוא לו: נעלי ההחלטות שלי 👠
כשהיא תנעל אותן, היא תדע שהיקום יוביל אותה עם תחושות הבטן שלה והמסרים שתקבל להחלטה הנכונה מבלי להיתקע עליה זמן ממושך.

זהו טיפ שיכול לשנות את חייה! 👟⚠️

מאיה נמשכת לגברים שזקוקים לדמות אם חמה ואוהבת. הזוגיות שלה מלאה באתגרים, אך בדיוק בשביל זה היא נשלחה לכאן. היא יודעת את העבודה, איך לוותר, איך בחכמה להוביל את הספינה אם רק תשכיל לטפח את עצמה פנימית וחיצונית, כמו שמעניקה לאחרים.

עניין האמא בחייה מאוד רגיש, היא לעיתים לא מבחינה מתי החרדות הן שלה ומתי הן שייכות בכלל לאמא, ולכן עליה ללמוד לשים גבולות והגנות אנרגטיות למול מצבים של קורבנות מצד האמא.

למאיה קשר קארמתי לילד/ה הבכור/ה שלה ושם יש עבודה חזקה על לשחרר את הכפייתיות על איך החיים "צריכים" להיראות.

הילד/ה הבכור/ה של מאיה מלמדים אותה שיעור בגמישות מחשבתית, ומומלץ לחזק את הקשר הזה מתוך אהבה בלי תנאים.

מאיה טובה בהכול, והיא צריכה להקשיב למסרים שנשלחים אליה דרך ההילה שלה. יש מקומות שהיא תכנס אליהם ותהיה זוהרת כמו זרקור מטורף, ויש מקומות שתכנס אליהם ותהיה כבויה לגמרי.

מאיה צריכה להתרחק ממקומות ומצבים שאינם תואמים את יכולותיה הרוחניות והגשמיות. מאיה יודעת שנועדה לגדולות, אם רק תפסיק להמעיט בערכה ותתחיל לשים את מצבי הרוח שלה בפרופורציה.

מאיה היא סוג של מלאך מהלך על שתיים, והמסר הזה בא במיוחד עבורה היום כדי לסמן לה שכל הטוב עוד לפניה 🥰