מי את, עֵדֶן?

קוראים לה עֵדֶן. קוד גימטריה קטנה 745. היא מגיעה מגלגול שבו חוותה יתר חופש כנשמה ולכן כעת בחרה בית גידול טיפולי במיוחד כדי להשלים חסדים שחסרים לה. היא ציר מרכזי במשפחה שלה ומאוד חשובה לה הבריאות הנפשית והפיזית של הוריה, עד כדי דאגת יתר.

היא יוצאת דופן בכל סביבה שתמצא בה, ויש בה אנרגיה אלוהית שנושבת ממנה מבלי מאמץ.

היא נמשכת למידעים עמוקים, שקדנית ו״חפרנית״ ולא תשקוט עד שתמצא את התשובה שתניח את נפשה. עדן מכוונת גבוה ושואפת למצוינות בכל שניה שהיא נושמת, ולכן גם את חברותיה תבחר בפינצטה ותהיה הפסיכולוגית של החבורה.

היא מלאת אהבה ונמשכת לדברים יפים, מינימליסטיים, משורטטים ומדויקים שמקנים לה תחושה של שליטה במרחב. עדן אדם חם מזג על אף שמבחוץ היא נתפסת כמכילה ומאופקת.

היא צריכה לעבוד על מידת הסבלנות. האות ד׳ שנמצאת במרכז השם מביאה לחייה אתגרים לא מעטים שמחייבים אותה ללכת בדרך הארוכה ולקצור פירות לאחר התאמצות סיזיפית יומיומית.

יש לה ציפיות גבוהות מעצמה ומהסביבה ולכן לא פעם מרגישה תחושת חוסר מימוש, כשהראש שלה רץ קדימה מהר והגוף עוד מזדחל מאחור. עדן זקוקה לחזק את הגוף הפיזי שלה כדי להתקדם בחיים. אורח חיים בריא הוא מאסט, ויתכן שאף תסבול מאלרגיות שונות כדי לסמן לה כשהזניחה את גופה הפיזי.

עדן חווה לא פעם מעברים פתאומיים שנכפים עליה מיד הגורל, עקב צמידות האותיות ד', ו-ן', 4,5 המסמלות שינויים תכופים במסגרת קיימת.

עדן זקוקה ללמוד גמישות מהי ולשחרר באהבה את מה שנגמר.

היא תעבור בחייה שיעורים ארוכים ב-״מגיע לי״, בעיקר במסגרות בהן היא עובדת –
וב-99% תגלה רמאות/הפרת חוזים, אם לא תבדוק את זכויותיה לעיתים יותר קרובות.

יש תסכול מול מסגרות ולכן כל כך חשוב למצוא מסגרת שיש לה אליה חיבור רגשי, נפשי ואנרגטי. היא מגשימה את עצמה כשיש לה חופש לבטא את הפנימיות הצבעונית והרבגונית שלה.

היא נמשכת לגברים בעלי יצריות חזקה ונתינה בלתי נגמרת, אסרטיביים ודעתנים
שיזרמו עם השיגעונות שלה ויוולדו מחדש איתה במהלך מסע החיים.

עדן תהיה הראשונה לקום מקשיים, באמצעות עקיפת ״שכל״ ואמונות חזקות ששותלת בראשה המסייעות לה לנהל את הרגשות שלה בצורה מיטיבה. היא אוטודידקטית, תלמד הכל בצורה עצמאית, תמעיט לבקש עזרה ותרבה בעשיית חסד,
תמיד יהיו סביבה אנשים שזקוקים לעזרתה.

לעדן מח קרימינלי במיוחד וככל שתקשיב לאינטואיציות שלה – תגלה שלעולם היא לא טועה!